Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW

5 Disember 2010 . hurmm . hari apa ea ? kejapkejap aku tengah ingat nih . haah ! da dapat ! today my cousin engaged maa ~ . with who ? aku pon taktahu . haha . tapi semestinya orang itu ialah lelaki . yup ! na story nih .


aku bangun bapak lah awal . pukul 7 pagi macam tu lah . haish ! malam tadi tidur lambat . then , bangun awal . terbaiklah :)


then , aku siapsiap . aku paling benci masa na pakai tudung . masa tu lah ke hulu ke hilir na cari pin atau kerongsang . yup ! dan , pada masa yang sama bapak aku membebel . 

wanny, cepat lah ! da lambat nih ! 

dalam hati aku sumpahsumpah . mane taknye . takboleh na sabar ke bapak aku nih . adoyy . cari masalah betul . 


akhirnya , sampai juga kiteorang dengan selamat . masa da sampai tuh , ouh tidakk ! 

mane sume orang ? da hilang ke ? atau aku yang sampai awal ? . oppss , i mean PALING awal .

then , aku salam pakngah dan makngah aku sopan sungguh mu nih* haha . takboleh blah . then , bapak aku off pergi khusus kat MARA . 


masuk jep dalam rumah yang BESAR lagi CANTEK itu , terus duduk dan onn tv . memang terbaiklah . buat macam rumah sendiri . abang fazreeq betul ke aku eja nih ?* haha . mati lah . dia cakap 

layan lah diri ye ? haha . 

aku rasa abang tuh buat lawak tapi  ta jadi . haha . kesian gilakk !


baru pukul 9 pagi macam tu . majlis start pukul 1 tengah hari lebeh . paling terbaiklah . kiteorang tengok tv . cerita Kamilah Bintang . takbest langsung . semalam dah tengok , hari nih tengok . berape kali citer tu na ulang pon aku taktahu . then , aku dapat idea . daripada tengok citer ta senonoh nih , baik aku snapsnap . aku bagi tahu adekadek aku plan yang terLEBIH bernas tuh . kiteorangg snap sane snap sini . macam kelink pon ade . mane tak kelink , snap senyapsenyap . HAHA . kalau orang ade , duduk diamdiam . ade yang bace buku , ade yang tengok tv dan ade juge yang berbualbual . malangnye , sume tu lakonan sematemate . nak cover . bile orang takde , kami sambung balek snapsnap pic kami . yeah ! kamee gilaa ! we know that . 



Tetamu mulai membanjiri ruang tamu . cehcehceh , berbahase kot . HAHAHA . aku cume salam then senyum . tu jelah . diulangulang . HAHA . macam sial . then , aku nampak cousins aku . berape ? ouh , tidak terkire . baik lupekan saje . HAHA . kebanyakannye asyik bertanye pasal ibu , ayah dan atirrah . my older sis* kenape ? sebab parents aku dan kakak aku tade mase majlis tu . aku jugak yang kene jawab . macam kaunter pertanyaan pulak aku ni*
jangan tanye aku kenape diorang takde mase majlis tu . long story maa ~


aina syazana . yeah ! orang itu telah turun menyusuri tangga . berbaju keemasemasan . 










 yeah ! i like that baju cos same warne dengan baju kurung yang aku pakai . HAHA . ta maen komplotkomplot okayy .. HAHA . 









Hantaran ---> For Kak Aina




Hantaran--> For Abang Hazwan








the last episode*

then , kami sume bersalamsalaman dengan pakcikmakcik yang nak balek . yeah ! akhirnye , keamanan !

dan , seperti biase , sume orang nak happy ending rite ? so ,, this is it . 

happy ending yang tak beberape yang nak happy . kami dijemput makan kek . takpayah jemput pon , kami sentiase akan menghabiskan ape yang terhidang . HAHA . 



p/s: sorry cos snap pic cake yang tinggal suku . yang laen sume telah dibantai dek orang yang kelaparan . kate nak dieeet . HAHA . 





bile da dijemput tu , takpayah na malumalu kuceng , just grab it . macam budak perempuan tu . HAHA .

p/s: walaupun saya makan macam mak takpenah kasi makan , saya maseh ingat nak bace doa makan .


THE END