Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW

Bored lah sayang ! na buat ape neh ? haish ! bace belog orang ? dah lame abes . boleh dikatakan semua lah . cehcehceh . macam ye jep . HAHA . aku dah malas nak bace belog orang . mate neh kecik jep . na tido tapi malas . aikk ! tido pon malas ? weirdo . HAHA . na main game ? HAHA . macam budak kecik . tapi , takpew saya tetap akan main sebab saya neh budak kecik yang sangat cerewet . HAHA . tah pape . gilagilagila .

lame jugak tak update belog . last tulyss pasal buku Justin Bieber . huh ! talk about the book . kawan aku cakap buku tuh da abes .


yeah ! buku tuh da abes . malam tadi takboleh tido . asyik fikir pasal tuh jep . nak nanges pon ade . HAHA . rase macam nak jerit pon ade mase tuh . tapi , disebabkan mase tuh orang tengah tido , taksampai hati lak nak memekak tengahtengah malam . HAHA . 



nak ape ? you allz neh macam taktahu jep  . 






nak tuh lah ! takpaam lagi ke ? 
if lah ade orang na beli kan tuk aku . lagilagi kalau yang belikan tuh prince charming aku . how sweet ! 

 she is crazy about the book . so , stay away from her ! *