Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Buh- Bye Two Zero One Zero





Hari neh hari terakhir bagi tahun 2010 . sedihnye . aku akan pergi ke sekolah menengah . yeah ! kawankawan aku taktahu lah sekolah mane, aku tahu beberape orang sahaje . yang lain semue  lesap . HAHA ! aku akan rindu tahun neh, this year filled with happiness, love, laugh and sad ending . sad ending ? ape aku merepek  neh ? okay, stop speaking, aku pon dah takpaham ape aku tules neh . HAHA ! bodoh  =,=*


First, aku akan rindu meeya . yeah ! serious, rugi kalau kau benci die . minah kelink neh paleng sial lahh . sumpaa aku takmenyesal pindah kelas mase tuh sebab jumpe meeya . huh, anakatan-anakatan . hee :D


sila ignored muke sengal diee*

Second, aku jumpe makcekk aku . makcekk ? sedare pon na cerite ? correction .minah neh bukan makcekk kandung aku, adopted saje . HAHA ! Btw, akusayangmakcekkaku . kau sayang ke ? kalau meeya takde, die lah yang selalu menyemak depan aku . HAHAK . 

nerd rite ? okay, sila gelakk semue . HAHA ! okay, cukop . sakit tekak . 
to makcekk- IJK babe . wee*

Third, aku takkan lupe andand tetap sayang mr right aku . iloveyousayangs sape mr right aku ? sila scroll ke bawah . 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
- Scroll lagi -
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
- Lagii -
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
- Lagii lahh siall -
*
*
*
*
*
*
*
*
*
\/


Park Tae Jun darlingg
Ouhh, comelnye kamu dude . comel ta ? baik cakap comel sekarang, kalau tak takpayah bace lagi . aku kenal die from kawan aku CHUBBY-na . kalau aku taktengok profile picture kau, mesti aku takkan jumpe die . ekeke . 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
- Sebenarnye ade lagii :D -
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
- Lagii sayang . -
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
\/


Taddaa :) aku rase da ramai yang tahu sape die . Jang Geun Seok
Aku jumpe die mase aku tengok cerite Marry Me, Mary . korang tengok ta ? rugi kau kalau taktengok . gempak gile habes . HAHA ! then, aku carik kat google pasal prince charming aku neh, yang aku tahu, die neh pelakon, penyanyi, model, vocalist band Hwang Tae Kyung dan perompak hatiku hee :D aku suke dengar lagu die, aku download satusatu lagu die, takkesah lah ori ke cetak rompak ke download jugakk . obses ? muloot celuparr, naseb baik betol (:

Lastly, aku rindusayangcintankamusemue lah kawan . aku takkan lupe geng-cap-ayam . kawankawan aku yang aku takstory pasal die, jangan marahmarah kayy ? nanti tudek, kedot, ade polkadot dan laenlaen di muke kamu . hee :D aku malas na tules panjangpanjang macam buat karangan mase exam jep . so, aku just letak gamba anda, anda dan anda sahaje . 









p/s : kalau korang nak aku letak gambo korang kat blog, bagi tahu aku kat facebook :)