Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
I Love Walking In the Rain Because No One Knows I'm Crying



Festaim tulis tajuk panjangpanjang . yeah ! aku tulis tajuk tuh sebab sekarang neh tengah hujan andand internet lembab macam siput tutt . HAHA ! bukan sebab aku tengah jalan mase hujan okayy . nanti takpasalpasal ade jugak yang  jadi arwah sebab kene panah petir . HAHA !

Due tige hari neh, asyik muke neh je yang ade  depan screen komputer neh . kalau lah komputer ade perasaan, agakagak die boringg ta ? aku rase tak kot sebab aku kan comel . =,=

Bytheway, aku ade buat tutorials . tak kesah lah orang na visit ke ta page tutorials aku tuh . penat jugak buat tuto neh . pernah tuh, aku tules panjangpanjang sampai aku sendiri pon takpaham . HAHA ! 

Okay aku taktahu na tules ape dah . otak blank . maybe sebab takcukop vitamin kot . HAHA !