Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Justin Bieber Book - First Step 2 Forever



kamoo sume tahu tak ? Justin Bieber sedang dijual sekarang . oppss , maksud aku buku dia . bukan Justin Bieber . yeah ! the title of the book is First Step 2 Forever: My Story . I wish I can have it . yeah ! kawan aku cakap die dah beli buku tuh semalam kat Jusco . menyesal gilaa ! takikot die pergi Jusco . tapi , die cakap die akan kasi pinjam buku tuh kat aku ,, itupon kalau die dah abes baca . tapi ,, aku rase mesti lambat lagi die nak kasi sebab aku tengok buku tuh tebal semacam . tapi aku takkesah . asalkan dapat . tapi , aku maseh nak beli buku tuh , walaupun dah bace . tapi , aku nak beli buku yang ade tandatangan Justin Bieber sekali . mesti syok ! HEHE . paling fanatik lah :)


untuk orangg yang sudah beli , please , jangan na menunjuk . entahentah , yang kau beli tuh , tiruan punye . HAHA .


untuk orangg yang nak beli dan akan beli ,, jom ! ramairamai serbu kedai buku berdekatan . HAHA .



cepatcepat ! First Step 2 Forever: My Story menanti anda ! HAHA .