Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW


Pagipagi lagi aku da bangun buat solat tahajud . Then , aku hafal balek surahsurah , doadoa dalam solat . Dalam pukul 5 lebeh , aku rase aku da tertidur selepas hafalhafal . HAHAHA . Da terbungkang . HEHE . Then , ma aku masok dalam bilek , kejutkan aku . 

Wanny , pegi mandy . Nanti lambat pulak .

Mah , mandy lambat siket boleh ta ? sejuk lah . ngee ~

Then , sambung balek tidur . Pastu , ma aku kejutkan aku LAGI . na solat subuh . Yeah ! since ma aku balek from luar negare , aku sembahyang cukop 5 . HAHA . Then , aku mandy andand pakai baju sekolah . Pastu , check barang . mane tahu ade yang tertinggal or terlupe na masokkan . 

Pukul 7 lebeh kiteorang gerak from rumah . Perjalanan yang jauh menyebabkan aku tidur . HAHA . buat malu jep . sukahati lah . 

Then , the adventures begin . Tangan aku sejuk sangat bila sampai kat sekolah tu . Takut seyh . Aku jumpe kawan sekolah aku , nanie . Yeah ! naseb baek jumpe nanie . Dia cakap ehemehem ade jugak kat sekolah tu . Aku taknak sebut name tu cos aku na lupekan die . Past is past rite ?  Then , aku carik name aku kat list . Taksangke aku kat kelas laen dan takade kawan . 

Then , aku duduk dengan ma aku . Makin lame , makin ramai yang datang . Tibetibe , aku nampak muke yang aku langsong taknak tengok  . Yeah ! ehemehem . benci jugak aku . Then , aku buatbuat taknampak .

Then , ade annoucement . 

Caloncalon sila masok ke dalam kelas . Penjage tidak dibenarkan masok ke dalam kelas . 

Masa tu aku rase terLEBIH takot . Yeah ! aku salam ma aku then masok kelas . aku duduk sebelah budak perempuan . entah sape name die aku takkesah . Then , pegawai datang . Aku taktahu name die . Hee ~

Then , ujian pon setad . Aku kene bace surah satu mukasurat . Lame jugak aku tunggu giliran aku sampai berjanggut . Naseb baik comey . HAHA . 

Kringg ! Waktu rehat . Aku taktahu kawan aku kat mane sebab kiteorang taksama kelas . So , aku beli air . Tengah sibuksibuk beratur tuh . Da takdir aku terpandang kanan andand nampak ehemehem kt sebelah . Die senyum . My response ? aha . aku pandang tempat lain andand mencarot dalam hati . Terkejut jugak . Daa beli air . Minom satu sedot jep . 

Aku ternampak Nassa pulak . Aku jalan cepatcepat towards Nassa . Apabila due insan yang gila bertemu , maka keduadua menjerit dan sekolah bergegar . HAHA . 

Pastu , nampak sazah khairunnisa . pandangannya tajam menusuk jantung . cehcehceh .berbahase kot . Aku dengan Nassa dengan muke suci pegi lah salam sazah . itupon idea odhah . 

Then , pusing satu sekolah . gossipgossip tidak pernah lekang dari bibir . Yeah ! kutukan juga tidak ketinggalan . 

Then , masok kelas . as usual pegawai tu tibetibe masok without bagi salam . entah mane datang pon aku taktahu . ujian pon bermula . subjek jawi plus BA . mane yang aku taktahu hentam saje . aku rase banyak yang taktahu berbanding yang tahu . 

Kringg ! once again the bell rang . Yes ! balekbalekbalek ! baru na jumpe Nassa , ma aku da datang with ma younger siss . So ,, kita balek ! 


Soundtrack : Without you by 2pm

I'm gonna be ok, gonna be ok, I'll be ok, gonna be ok
Baby without you, baby without you . HAHA .




2pm - Without U (without You)