Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
When There Is The Word Bored, I'll Write Blog

Penatt seharian membaca belog orang . HEHE . ade satu belog ini , satu entri SEMUA pasal boy dia . memang cinta mati lah . aku pon taksangka , takterduga , taktahu dan sewaktu dengannye lah kan akan bace satusatu . selama neh aku tengok tajuk dan gambar sahaje . HAHA ! pecah rahsie .

Okayokay, back to the story . bangge jugak aku dekat empunye belog . aku pon takmacam tuh . ngee~
bagi lah tepukan untuk BELIAU ! korang neh ,, dok bace je ape yang aku tulis . takbagi sokongan langsung . okay, ape aku merepek neh ? *

Sekarang neh , satu soalan je yang ada dalam kepale otak aku neh .

Kau jelous ke ?

Jawapan untuk soalan tuh

Urmm , tut tut . eheh , lapa pulak . neh kes takna ngaku ke ?*
=,=

HAHA ! okayokay , aku ngaku aku tengah lapa . ?? * untuk mem-BERHENTIkan kesengalan aku neh , kita kene lupakan . yeah !