Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Sometimes We Have To Make Changes



Pelbagai perubahan telah aku buat . aku harap korang suka , kalau taksuka silalah keluar dari blog comel saya neh . idea perkataan bergerakgerak tuh , aku ambek dari blog kak nadia . hee ~ harap akak takmarah .
lagu pon dah diletak . enjoy the song !


Sidebar title aku taktahu nak pilih warne ape . so, letak warne hitam . button like da letak . sukahati koranglah na  suka ke ta . untuk " meet people that I love" , aku saja je letak . HEHE . na kasi kawankawan aku hot . HAHA ! facebook badge pon ade . korang jangan lupa pulak na add aku . wee~



Shoutbox aku mungkin agak simple . tapi, aku suka . kalau na chat dengan aku , kat box tuh lah . korang boleh tanye apeape je . tapi , taksemua aku balas . HAHA ! page untuk meng-HOT kan lagi blog aku juga telah tersedia ade . rajinrajin lah korang like . sorry lah sebab followers takade . kalau aku letak folowers , orang cakap na menunjuk sebab ramai yang follow . sebenarnye takde lah ramai sangat . hee ~ . so, jangan malasmalas na copy url aku . buahaha !