Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW



okayyokayy , biar aku introduce kat korangg . mane tahu ade yang berkenan . kaann ? HAHA . 

meeya--> orangg yang terLEBIH gilaa . aku dengan die always menjerit berSAMA . 
makcekk annys--> aku taktahu kenape aku panggil die makcekk . mungkin sebab die PALING tue antare kami semue . 
zatty--> semue lawak die kurang menjadi . tapi , takape , sebagai kawan yang baik , aku gelak . HAHA . kire baik lah tu . 
aynen--> orangg yang happy-go-lucky . i like that . 
nassa--> the tinggi one and the tallest one . HAHA . sometimes , aku cerite masalah aku kat die . die pon pendengar yang baik . 
tyna--> pakar kaunseling takbertauliah . HAHA . semue nasehat die always positive and always right . 
eeija--> kawan aku yang gile . sometimes okayy , sometimes not . but , always okayy . 
beby--> the blurr one . sekepale , bukan secouple okayy . * dengan zatty . 

Kamee Geng Cap Ayam ! HAHA . always remember that ! 

yeah ! thats us ! the gilaa one ! aahh ! rindu sangat dengan korang . bila lah nak buat reunion ? hmm .
masalah mereka , masalah aku jugak .
dan , begitulah sebaliknye (: