Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW



Yeah , esok adalah hari yang menakutkan . Interview ! Tomorrow ! Ouhh tidakkk . Na menangis pon ade . Na lari pon ade . Lari ? Mane boleh lari dari masalah . Hey ! Aku pon manusia lah ! ade perasaan takut jugak . I need someone to talk about it but who ? aku taktahu na cakap dengan siape , so aku luahkan dekat belogg je lah .

Orang kate Jangan takut untuk menghadapi esok . Tuh orang kate , bukan hati aku . Aku rase ... aku takboleh . Tapi , hey ! mane boleh berhenti macam tuh ! We have to try ! We ? Aku rase aku je . Takade we , takade kami . No! only me . yeah . only me .

Ye , memang betul  sekolah tuh aku takminta . Dan aku taknak masuk . Tapi , as a NORMAL human . aku pon akan takut . Persediaan ? takbanyak . surahsurah pendek takbanyak yang aku hafal . Jadi , masalah yang takade kene mengene dengan interview tuh ,, tolak jauhjauh . Sekarang , fokus to the interview . Bye .