Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW


annyeonghaseyo . bloggie aku asyek tuka je kan ? mesti pening kepale korang . hee :D
btw, aku mungkin akan kekal kan bloggie aku macam neh . dah tak mo tuka dah . ok cukop cukop . whatever lah kan .

hurm, esok da start skola . paleng benci sayang sekolah . start from tomorrow, aku takkan dapat unl+edit blog . and, kerja sekolah akan berlambak, bertimbun, bersepah depan mate aku . adoyy, since jadi budak form one, memang frust gilaa aku . lagi lagi, aku budak aliran . lagi lah pressure . anyway, aku akan try senyum :)

btw, birthday makcekk dah dekat . taktahu nak bagi ape . masalah pon maken bertimbun . meeya dengan makcekk gado . aku sedih gilaa kot . yelah, kitorang kan satu geng . korang, please jangan gadoh lagi . nanti ade polkadot dekat muke :)
aku harap korang gadoh taklame . aku cakap neh untok kebaikan geng kita jugakk .

ok lah, bye semue :)