Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Don't know what to do


Hello stalkers ! tadi, aku wall to wall dengan makcekk . haha ! macam-macam yang kitorang gossip . dia ada jugakk story kat aku . masalah besar dia kata . dia cerita kat mesej fb . yeah ! memang besar sungguh masalah dia . aku pon dah serabot pikir pasal masalah dia . anyway, my makcekk is strong, I know she can through it . yeah ! GO makcekk GO makcekk GO makcekk ! hee :D

kitorang gossip jugakk pasal band band korea yang nak datang Malaysia . rugi gilaa tak datang . gempak seyh ! aku tengok kat youtube . hee :D jelous jugak kat orang yang datang . aku suka 4Minute dengan BEAST




aku minat gilaa dengan Yoseob . aww, hot sangat ! walaupon aku tengok kat youtube je, tapi rase macam aku kat concert tuh jep . terjerit-jerit tengok kat youtube . haha ! 




okay nak jerit sekarang neh . aahh ! comel nye awak . boley cubet pipi awak tak ? winkwink*