Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
내일이 그날 학교입니다 !

hello hello . dah lame aku takupdate blog . rindu aku tak ? hee:D alah, cakap je rindu . takyah nak malumalu dengan aku . =,=*

since bukak sekolah, aku sibuk gila dengan kerja sekolah . yeke ?* haha . sukahatilah . sebenarnye, aku takade idea nak tulis ape . aku tengah boring sebab tuh aku tulis . Btw, aku dah lame taktulis . 

Btw, esok hari isnin lagii . sangat tak best ! baru nak lepak kat rumah . mase sekolah nanti, dah takboleh na duduk depan komputer lagi . urghh, sangat bosan . 

semalam, mak aku tibetibe tanye aku . pertanyaan cepumas babe . terkejut aku . 

mama: wanny pergi mesir hujung bulan neh boleh ta ?

aku: erkk . kenape cepat sangat ?

mama: yela, nanti cepat kau balek . lagipon, baju sekolah kau takade stok lagi . takkan nak pakai baju puteh lagi                 kot . 

aku: takkan sebab takade baju, kene pergi bulan neh . ( teros blah . )

serious marah jugakk aku . tapi, takade lah lame sangat . nanti kedot maa . then, aku lepak dalam bilik dengar lagu . teros lupe pasal tuh . dalam bilik, aku bace pegang buku sambil berangan . hee :D sampai lah tertidur :)