Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
I Promise You That You'll Never Be Replaced♥



Annyeonghaseyo :)

Hari neh hari jumaat, macam biasa lah kan aku siap siap nak pergi sekolah . urghh, malas gilaa kott . kerja sekolah taksiap, bangun macam nak taknak jee . haishh ! esok kan cutii, takboleh ke cutii terus ? *winkwink . sampai je kat sekolah, aku straight away carek kawan sekelas aku . act, nak pinjam tiru buku . taksiap kerja :) then, aku kabot lah mintak kat dorang . aku mintak buku math, muke dorang blurr . then, aku cakap lagi sekali yang aku nak buku math . dorang semue gelak kan aku . otak aku gilaa blank . aku tanye lah, apsal gelak wey ? . dorang cakap lah, kau takpayah lah nak kabot, hari neh mane ade math . rilekk sudah . then, gelak lagi . ouh, ye kee ? korang tahu tak, aku macam orang gilaa nak siap kan kerje neh . tapi, aku salen soalan je lah . hee :D terbaik kott .

Mase dalam kelas, aku tengah buat kerja sekolah . then, ade budak lelaki kelas aku panggil aku BATISTA . grrr, since when pulak name aku Batista . siakk gilaa ! everytime aku jumpe die or terserempak dengan die, mesti die cakap ehh, batista :) hott jee aku dengan mamat tuh  -___-

Anyway, aku cutii seminggu kott . yeah !  aku dah plan nak buat ape time cuti nanti . muahaha ! firstly, aku buat kerja sekolah macam tadi . tapi taksiap . sejarah susah ouh . then, bila kerje sekolah aku dah siap . kehkehkeh, semestinye , aku tengok cerite korea . aku nak tengok cerite jang geun suk <3 . alah, yang you're beautiful tuh . hari tuh taksempat tengok . soo, aku nak balas dendam mase cutii . wee ~ taksabanye .



Saranghae <3