Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Oh, My School !


urghh ! first day of school dah bosan . asyik kene dengar ceramahdanbebelan cikgu . penatdanmengantuk gilaa . tiga hari kene ceramah . ouh emm gg betul . o_0

Tapi kan aku jumpe meeyaandijat . dengan yana pon . taksangke,takterduge dan takterkejut pon . hee :D
aku ingatkan meeya sekolah STAD . taktahu kenape die masok Redza . tapi, die kate sekejap je die masok Redza . yeah ! terbaiklah :)

Aku masok aliran agama . yeah ! mulamula tuh memang aku taksuke . then, bile dah masok kelas, best lah jugakk . aku ade tegor sorang budak neh, same kelas dengan aku . name die adibah . yeah ! suare die gila paleng perlahan lahh . sampai kene ulang . 

Mase perhimpunan, nyanyi lagu sekolah . aku diam je . muzik lagi kuat dari suare orang yang nyanyi . soo, aku akdengar ape yang dorang nyanyi . mase cikgu tengah bagi ucapan, aku berangan je . ape entah cikgu cakap . satu pon takmasok . hee :D

Rehat lagi dasatt, aku takmakan cos kantin da penoh . susah ouh na menyemak . abangabang pandang je . taktahu kenape . menakotkan betol . 

Balekk lagi lah . dah lah panas, lambat pulak mak aku ambek . berjanggut aku tunggu mak aku . then, mak aku sampai . yeah ! lepas balek, makantidomakantido . tuh je sebab takade keje sekolah :)