Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
busy, busy and busy --"


annyeonghaseyo :)


Hari neh sekolah aku ade Maulidur Rasul . sangat penat . time selawat rase macam nak tergelak pon ade, tak tahu kenape ;p baru berape minit selawat, aku dah bosan  . aku gossip dengan kawan kawan aku . cikgu tak nampak cos aku duduk tepi sekali . then, semue pelajar ISLAM berkumpul dekat dewan . aku duduk lah, bapak lah tempat aku sempit . kesian -,- then, ade budak nasyid . suare dorang sedapp, muke pon hensem  . i loikee<3 . then, part yang aku benci ceramah . bile ceramah start, mate aku dah nak tutup . ngantok kott . bile aku bukak mate je, semue budak tepuk tangan . maksudnye ceramah dah habes . lalalal~  then, aku ambek beg kat surau . baru perasan beg aku ringan . maybe aku stil mabuk sebab tido . masok kelas, cikgu tak masok lagi. lepak lah . kat koridor, aku dengan kawan aku nyanyi lagu taylor swift - love story . macam orang gile . bile orang lalu depan aku, aku cakap annyeonghaseyo . ade yang balas balik, ade yang blurr, ade yang maen angguk entah paham ke tak . tak tahu kenape pagi tuh aku happy sangat . then, cikgu masok . aku lupe bawak buku .cikgu tak marah cos ramai yang tak bawak . so, buat revision cos perikse nak dekat, okay im scared -,- cikgu ajar sampai terlajak rehat . kesian kitorang . tapi, keluar rehat jugak . beli makanan, makan and jalan jalan . macam malas nak masok kelas . tapi dah bunyi loceng, masok je lah . masok kelas, cikgu tak masok, happy gilee, takbelajar . tibe tibe, kawan aku cakap die dapat surat from secret admire . macam sakai ayat budak tuh . tergelak gelak kott . then, kawan aku kabot macam tak pernah dapat surat --" die tanye lah budak laki kenal tak tulisan tuh .dorang sume tak kenal . okay, hampeh . then, budak pompan cakap report lah kat cikgu disiplin . aku cakap tak payah, rilekk lah . then, die balas letak bwah meje someone . time balik, kitorang tunggu kat luar kelas . nak tengok sape yang ambek surat tuh . haram, takde sape yang ambek . macam bodoh je kitorang tunggu . pffftt, menyusahkan aku betol --" then, kitorang balek . bapak aku ambek naek motor . aku dah lah pakai kain, nak naek motor. tapi naek jugak, bapak aku bawak laju nak cabot tudung aku . dalam hati, aku harap takde sape nampak aku . tudung da macam sial . balek teros onn fb, macam gampang takde ape ape pon . then, google pasal B2ST . macam macam aku jumpe, happy kott . aku carek gamba dengan lagu dorang . penoh file pasal B2ST, lantak lah . B2ST aku punyee ;p esok nak tengok Dream High . rindu same dorang . episod 10 paling aku takpuas hati, apsal jinguk kiss hyemi ? depan samdong pulak tuh --" carek gado kee ? ape ape lah, yang penting aku tengok . okay, nak tido tired . annyeong :)