Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
First Kpop Award !

annyeong chingu,
Tadi aku blogwalking cos aku bosan . then, lepak dekat blog sis Jojo . selalu jugak aku bukak blog die . suke bace fanfic die, best kott . K-pop Award neh kembar dy yang buad, Jaja . HAHA. terbaik kan ? Actually, aku main ambik je award neh tapi aku dah mintak dengan sis Jojo through her shoutmix . Die cakap sesiapa je boleh ambik tapi kene inform dekat shoutmix . So, aku ambiklah . tehee <3 Okay, lets start .


1. Antara banyak2 lagu K-pop, lagu ape yang paling best bagi korang ? Sila berikan 5 bersama penyanyi dy, ye
- Oasis [ B2ST ]
- Genie [ Dream High version ] 
- Again & Again [ 2PM ]
- Jojo [ SHINee ] 
- I Can't Let You Go Even If I Die  [ 2AM ]
2.Berikan 3 kumpulan K-pop lelaki yang korang minat
- B2ST
- 2PM
- SHINee
3.Berikan 3 kumpulan K-pop perempuan yang korang minat
- Secret
-  2NE1
- Kara
4.Berikan 2 lagu K-pop yang paling korang minat sekarang . Sertakan nama kumpulan sekali.
- Before The Dawn [ Infinite ]
- Cup of Latte [Gavy NJ (feat. Gilme) ]
5.Dekat banner Kpop Award yang Hajaa bagy korang tuhh, apakah nama kumpulan2 yang ade di dalam banner  ituhh ?
- B2ST
- SHINee
- FT Island
6.Tag kawan2 korang yang minat K-pop
- Kpop fanatic lovers
- Followers
- Awak
7.Berikan pendapat anda tentang banner K-pop Award yang Hajaa buad
- Banner anda tersangat sangat dan sangat comel macam orangnye . i loikee <3 
P/s : Hope sis Hajaa buad kpop award lagi okeh ? kamsa :)