Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW

Annyeong chingu :)
Okay . It has been two weeks aku sekolah kat SMKA tuh, tapi feels like two years . Aku rindu gila kat sekolah lama . Since aku sekolah kat SMKA , pressure gila cos kerja sekolah berlambak and susah susah . Kalau sekolah lama tak ada pon macam neh . Next week kena buat presentation untuk dua subject . English and Malay . For English subject , aku kena speaking . Sudah lah kena speaking , kena hafal pulak apa yang aku nak present . Tuh yang cuak .

Adess , boleh gila aku kalau pikir pasal neh .
Okay . Sabtu neh aku ada reunion dengan budak budak sekolah rendah aku . Swear , i miss my class and friends . 6 Cemerlang , i miss you soo much . Rindu nak gosip dgn geng aku pasal korea or hot isue , rindu nak jalan satu sekolah pakai stoking , rindu dekat pondok Pak Ali , rindu nak menari , dah lama aku tak buat concert  . Wehee ~ and rindu dekat geng ayam aku . Muah muah muah . Mereka aku punya , trololololol -,- joke lah dear :) tapi kan , kalau aku pergi reunion tuh , nanti aku jumpa budak tuh . Grr , aku tak nak jumpa dia , past is past right ? aku tak nak ingat lagi , susah aku nak lupakan . Now , aku tak tahu nak pergi ke tak . Kalau aku pergi , boleh lepas kan rindu kat geng aku tapi budak tuh ada and if aku tak pergi rasa macam rugi pulak . One more thing , aku tak tahu kenapa and since when aku fall in love dengan Kim Hyun Joong SS501 . Sekarang neh , aku tengah tengok MV Love Ya . Then , ulang lagi sampai tak boleh berhenti tekan reply . Boleh rosak button tuh , hee :) okee , till here . Love you alls . Muah ! <3
Sarang sarang sarang oppa :')