Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Being a new student AGAIN !


annyeong chingu :)


Pagi tadi aku tidur terbaik lah, adik adik aku pergi sekolah, aku still dalam selimut . jyeah ! i loikee <3 aku bangun pukul lapan, siap then breakfast nak pergi sekolah baru =.= pukul sembilan, mama dah sampai, masok dalam kereta straight away pergi sekolah . Sampi je, tangan dah buat hal, sejuk semacam je . aku dah mati kee ? then, kitorang pergi pejabat, kerani tuh suroh kitorang duduk dulu . HEM busy . gila lama aku tunggu . Mama sempat lagi pergi tandas . dia tinggal kan aku sorang sorang depan pejabat . aku tak tahu nak buat apa, dalam hati nyanyi lagu BEAST <3 Mama pergi tandas paling lama lah, wondering apa mama buat lama lama dalam tandas . HAHA ! then, mama datang, tanya lah kenapa mama lama ? takot lah . mama balas lah carik tandas tak jumpa, tuh yang lama . adess, mama mama . then, masok bilik HEM, talking talking sampai habis rehat . taksempat aku makan . masok kelas, macam orang bisu je, then, budak budak pompan kelas tuh layan aku, baik kott, i loikee <3 then, pergi makmal sains, experiment experiment, masok kelas, cikgu buat lawak, gelak gelak, them belaja, study study, loceng tak bunyi tibe tibe balik, tunggu mama dekat satu jam setengah . nak call, duit tak ada, adess . then, mama sampai, balek lah . penat aku, esok macam tak nak datang sekolah, bosan, tak ada sapa yang layan aku . nak balik sekolah lama pon ada, rindu dorang . especially twinie aku tuh . wana <3