Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Four Story In One Post


Annyeong chingu :)


Semalam sedara aku datang, terkejut jugak cos dia takbagi tahu pon nak datang . Tapi, still excited . Masa dia nak balik, sedih jugak, nak ikot dia balik, eomma takkasi ):  Sebelum dia balik, a great big hug for her . HAHA !<3


_______________________________________


Korang mesti dah tahu kan cerita Naughty Kiss or Playful Kiss ? aku baru tengok semalam , hee :) saje nak kecoh . Act, aku dah lama nak tengok tapi terbantut . Now, tengah tunggu next episode . Grr, lama gila hari sabtu . Hari neh baru hari ahad , lama kott . Takpe takpe, still akan tunggu .


_______________________________________
                                                                                   
Selain cerita korea, aku tengok jugak cerita taiwan  . Miss No Good <3 kelakar plus romantic . HAHA ! Time tuh hari sabtu, aku taktahu nak tengok cerita apa pagi pagi, tukar tukar channel, boleh rosak jugak kalau selalu buat :) then, aku tertengok pulak cerite tuh, teros tersangkut . Lepas cerite tuh habis, teros berangan . HAHA !
Wilber Pan<3


___________________________________________


Aku tahu lah cuti seminggu, cikgu kedengki nak jugak kasi kerja sekolah . Aku kene buat presentation jugak . grr, blank gila aku nak pikir nak buat pasal apa, speaking pulak tuh . haishh, terok terok . aku kene buat subject BI, BM and PAI . yawrr, terbaiklah . then, kene hafal surah surah . pfftt, paling susah lah . semua dalam seminggu


err, banyak pula aku story hari neh :)