Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Hanya Beberapa Jam Sahaja Menjadi Redzarian !♥

Annyeong chingu :)
Bahaha ! tajuk nak gempak jee :p Act, pagi tadi aku pergi sekolah lama aku . Then , aku siap nak pergi sekolah tuh . Dalam kereta asyik senyum jee sampai sekolah . Happy kot ! then , sampai sekolah dorang tengah assembly . Like a fool aku tunggu dorang habes assembly , cikgu lah membebel jee -,- . Aku menyorok belakang pokok , HAHA ! Then, ada dua orang pengawas , aku tak kenal . Dia cakap lah pindah sekolah ea ? Sekolah mana ? aku pon jawab lah . Finally , assembly habes . Aku pergi lah kat barisan kelas aku . Dorang still sama especially pakcik . HAHA ! then, aku jumpa kawan aku , ambil ic aku kat mak dia . Then , masok bilik guru . Aku ambil barang aku , jumpa ustazah dia cakap dengan aku . Then , keluar pergi masok kelas . Dalam kelas , ouh , still macam dulu . Aku masok dalam kelas , jumpa twin aku . Menangis nangis kat situ , then keluar nak pergi makmal science . Then , jumpa karo . First , aku buat tak nampak dia . Then , dia tegur aku lama tak jumpa ! aku tergelak . you know what , dia dalam list orang yang aku rindu . HAHA ! shhh , jangan bagi tahu dia , rahsia kita jee tahu :p Then , terjumpa AK , dia kata hai tapi aku buat tak tahu jee . Balik from makmal science pon macam tuh , kesian dia kot . Mianhae :) then , aku pergi SMKA and everything back as usual . sigh* miss redzarians damn much<3 banyak aku nak story dekat dorang .
Can I return back to that time ? even so many times , still don't care .