Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Reunion With Friends :)


Annyeong chingu :)
Okay , pagi tadi aku bangun pukul 7 lebih . Then , siap nak pergi reunion tuh . Parents aku tak datang , takpee tak kesah pon . Dorang sebok nak buat macam mana . So , aku tumpang Ijat . Bapak dia yang hantar , mak dia kemas rumah , HAHA ! Sampai sekolah , muka kitorang blurr cos majlis belum start lagii . Then , jumpa classmates aku , semua muka dah lain . Then , kitorang duduk , siap ada nama lagi . Aku duduk sebelah Ijat , HAHA ! nasib baik :) kitorang tunggu jee ayam ayam yang lain sampai . Then , baru teringat yang kitorang kene tunggu Meeya . Aku suroh Ijat call dia , Ijat tak ada nombor dia pulak =,= then , aku call rumah dia , nasib baik Meeya angkat and bla bla bla . Then , aku cakap kat cikgu nak pergi tandas , cikgu cakap kenapa ? nak pas keluar kee ? . Adess , tergelak gelak Ijat , sengal jee -,-  then , pergi tandas , betulkan tudung . Bau tandas tuh still sama macam dulu , busuk . HAHA ! keluar dari tandas , Meeya tak sampai lagi . Time perut aku dah bunyi cos tak breakfast . Nasib cikgu bagi keropok and air kotak . Aku bukak keropok then makan dengan Ijat . Nampak Meeya , aku panggil lah dia , dia pandang . Then , dia duduk sebelah kitorang . Cakap cakap then dia duduk tempat dia *depan kitorang jee* Then , Meeya ajak jalan jalan , aku onn jee . Aku dengan Ijat bangun pergi belakang , jumpa makcek teros dapat free hugs . Awww , miss you so much much <3
Then , makcek letak beg dia , aku teman . Then , tiba tiba dorang semua berdiri and nyanyi lagu Negaraku . Muka aku blank and aku diri , tak nyanyi pon . Lepas dah habis , baru aku dengan makcek pergi . Kitorang semua lepak kat Pondak Pak Ali , taking pictures together . Then , kene halau dengan cikgu , pergi dengar ceramah . Aku dengan Ijat captures pic kitorang gune hp mak dia and hp Meeya . HAHA ! macam orang gila dah . Then , penyampaian duit  hadiah .Semua beratur , bila turn aku nak naik pentas , tiba tiba nama orang lain , aku dah cuak time tuh . Then , aku ingat lepas nama tuh , turn aku . Rupanya ada lagi nama orang lain , nasib baik aku tak naik stage , kalau tak kene turun balik . Malu kott . Then , baru nama aku and seterusnya . Lepas habis semua tuh , geng aku pergi kat public phone , mesyuarat ayam kat situ . Dorang ajak aku pergi Parkson , i wish i could join them but oteke ?  Mak aku takkan kasi aku , yeah , thats a fact ! Okay , lupakan . Then , aku call mak aku dengan berat hatinya aku cakap Eomma , wanny nak balek . Nasib baik Ainin ada dengan aku . Aku takut sorang sorang dekat situ . Aku tunggu mak aku macam keling jee , aku mencangkung while makan keropok Ainin . Then , mak aku sampai , Ainin minta balik keropok dia -,- takpe lah ambiklah aku pon ada . Then, here I am , kat rumah bukan Parkson T__T anyway , aku still happy dengan reunion tuh especially free hugs from immo . hee :)
Tae Jun oppa <3<3<3