Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Berlari di Sekolah ! :)


Annyeong chingu :)
Ahh , so good to be back ! :) today , meow tak datang , dont know why . Anyway , since dia tak datang , bosan gilaa aku . Tak tahu nak gelak dengan sapa . Then , aku kena period pain . Goshh , sakit gilaa ! aku tahan jee sampai sekarang .
Petang , aku pergi koko . Then , ada sukan . Aku tak tukar baju , malas and still period pain . Then , cikgu cakap hari nih tak ada sukan . jyeah ! i loikee<3 aku dengan nabilah naik kelas . Dalam kelas , ada barang budak budak KRS , kasut ada , baju ada , segala macam lah kan . Then , aku check bawah meja aku , ada kamus bahasa arab . Aku marah marah lah , sapa lah yang letak kamus tuh , grr ! then , aku gossip gossip dengan nabilah . Tiba tiba aku dengar bunyi kerusi bergerak , aku pandang belakang . Seriously, aku dengan nabilah tak perasan ada orang tidur dalam kelas . Budak tuh bangun je dari kerusi , kitorang dah langkah seribu turun tangga . Bahaha ! kelakar pulak . Aigoo~
Then , untuk kali kedua aku naik kelas dengan Syiqin . Budak tuh dah keluar , kitorang lega lah . Then , Syiqin merepek apa entah kat tempat dia tuh . *cakap sorang sorang* nabilah pergi belakang kelas , muka dia gila cuak . aku tengok lah , ada orang tengah baring tidur kat belakang kelas . Once again , kitorang keluar kelas dengan lebih sopan . Aku rasa budak tuh tidur mati cos tak bangun bangun even aku dah menjerit . Hee :)