Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Title ? Perlukah ?

Annyeong chingu :)
Miss aku tak ? heee :)) act, aku nak sangat online tapi tak ada siape yang nak hantar aku balik rumah .Kedai aku mana ada PC or lappy . Today , kakak aku call from Mesir , i mean webcam . Eomma nampak happy sangat , tak sabar gituu . Mane taknyee , keluar kedai still pakai apron , bawak kereta macam nak kalahkan F1 . Aku ? biasa jee , tak happy tak sedih . Macam orang tak ada perasaan , atau aku memang macam tuh ?
Now , aku tengah busy baca novel even exham exam next month . Cepat betulkan ? rasa macam nak pindah sekolah pon ada , nasib baik ada meow , bella and siqin's gang . Kalau dorang tak ada , rasanya aku dah lari mengalahkan orang yang rentas desa pulak . Okey , aku dah melalut .
Aku tak tahu lah kenapa tiba tiba aku layan blues malam neh . Tiba tiba pulak tuh , seram sejuk aku . eee !
Aku tak tahu kenape still rindu redza  . Rasa macam nak pindah balik , itu pon kalau eomma kasi lah .. Aku tengok dia sibuk memanjang , mentang mentang ade restoran . Tak pasal pasal jadi rumah kedua aku . Jealous jugak aku tengok dia cakap dengan atirrah . Sapa tak jealous ? hahaha ! okeylah ,aku nak tidur , annyeong :)
p/s : congrates to Prince William and Kate :)