Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
May !

 Annyeong chingu :)
Okey , I don't know kenapa aku pilih grey and pink for this month . Creepy jee aku tengok , segalanya pink . Aku dah pikir masak masak sampai hangus pon ada :) then , baru aku sedar yang aku patut try something new . Okey , whatever pasal tuh . pink pon pink lah .
Hari Sabtu tuh , aku onn facebook then chat dengan orang tersayang . Not with my bf actually , its my immo yang belom mandi , bahaha ! maklum lah chat pagi pagi , kesian dia jadi bahan aku pagi tuh . Okey stop laughing . Then , meeya cakap aku sombong . Dia chat dengan aku malam jumaat tuh tapi aku tak layan . Dia cakap dia macam cakap dengan sependa aku . Aku tahu kau marah tapi sempat kau buat stupid joke kan keling ? Bukan salah aku tak layan dia , eomma tengah wc dengan sis aku from Mesir . Tak kan aku nak halau mak aku pulak . Aku pon tak salah kan dia cos dia tak tahu . Tapi , lepas dia tuduh aku sombong tak ada pulak dia susun sepuluh jari . dia just ' oh. ' Tapi nasib baik aku neh jenis tak kisah sangat pasal benda tuh :)