Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
ILoveYouu ~


Annyeong chingu :)
Okay , pagi tadi aku pergi sekolah macam biase . Bangun pukol 6.30 then mandi . Aku gosok baju sekolah and breakfast . Pergi sekolah naik motor #SERONOK . Bapak aku yang hantar :) Aku masok kelas and #ACHUM . Okay , aku selsema and my nose keep running . #HATETHAT Aku , Muni and Bella pergi assembly . Cikgu speech panjang gilaa . Aku dah nak tumbang . Then , masok kelas . Teacher tak datang #PARTY ROCK ANTHEM ! Bella settlekan meja aku yang dah jahanam tuh . Then , kitorang buat kerja sendiri . Then , Siqin jadi bahan aku and Muni #KESIAN Time PAI , ustaz tak ajar #GEMPAK aku tolong Muni main apa entah dengan budak belakang . Lawak jee ^^ Siqin pulak tulis fact pasal kitorang . Die tulis aku neh BISING , GILA GILA and so on . Pastu aku tambah apa yang patut .
Rehat , aku , Bella and Siqin pergi coop . Makan kat kelas . Habis rehat , belajar BA #BORED . Ustazah masuk lambat , aku dengan Muni #TIDUR . Bella and Shazreen #TALK . Then , GEO . Almost all the boys pergi kawad . Cikgu tanya pasal kerja khusus " Dah sampai mana kerja khusus ? " And kitorang were like #WHATAREYOUTALKINGABOUT 's face " cikgu tak cakap pon " . Cikgu #SHOCK " ye ke ? " . Kitorang balas " yee :) " . Cikgu cakap apa entah aku dah lupa , hee :) Then , uztaz masuk - check kebersihan . Kitorang pergi makmal science , belajar Science . Then , Math pastu BM . Finally , #BALIK ! aku terus tarik tangan Bella , pergi public phone . Aku call Eomma suruh ambik cos aku nak pergi Redza . Mak aku sampai and terus pergi Redza . Depan pagar Redza , aku #TAKUT cos budak budak pandang aku macam nak makan aku jee --" . Terus tak jadi T_____T . Mianhae , @jeda