Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Saranghae Saranghae Saranghanda~

Annyeong chingu :)
Whoot whoot ! Today is my younger sis 's birthday ! #EXCITED . Pagi , aku bangun macam biase *takkan luar biase pulak --" * Then , mandi && breakfast . Pastu , aku mengadap comp . Onn fb , okay takade sape yang layan aku so aku off . Buka Tumblr , reblog , reblog and reblog .Adik aku datang bajet muke comel *sepak kang = = * dia panggil aku . Aku bagi pandangan yang menusuk jantung * perghh , ayat wa tak boleh blah . kasi lempang laju laju . neh makan die ~ * then , aku cakap " Ape ? semak lah kau . pergi main jauh jauh . " And muke dia was like #HOWCOULDYOU 's face and blah . Petang , aku tengah busy stalking B2ST . Then , tiba tiba aku teringat something teros pandang adik aku yang tengah Mickey Mouse Clubhouse #LOL . Aku jerit " Happy Birthday , Anis ! " and focus balek stalking B2ST , #BUAHAHA ! Pastu , mak aku suroh siap siap cos nak celebrate budak tuh . Aku tukar baju sambil dengar radio #ERAFM . Tengah busy pilih baju , tiba tiba dengar lagu Fiction - B2ST . And I was like #SEEINGB2STLIVE 's face and terjerit jerit then nyanyi plus menari . Dari bawah , mak aku " woi anak dare , cepat siap ! terjerit jerit ! " . Berlari aku turun * itu pon lagu Fiction dah habes * Semue dah masok kereta and kitorang #PARTYROCKANTHEM cos lagu What The Hell - Avril Lavigne on air . Aku nyanyi dari awal sampai habes x3 adik adik aku nyanyi part La la la la , BAHAHA ! Okay , sampai Senawang , pergi Mango . Then , taking pictures , blew the candles , eat cake and went to shopping complex . Bapak aku , aku and siblings masok kedai , nak beli present for my sis . Mak aku stay at the car . Lepas tuh , kitorang went back home .  THE END #THUMBSUPFORME