Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
August says hello :)


Assalamualaikum , earthlings :)
Soo , July ended and its August now ! Whoa , where did July go ? Time surely flies so fast . Okay , stop speaking English , entah betul ke tak grammar aku XD Anyway , hari neh aku tak pergi sekolah sebab first ramadhan . And , aku kena jaga adik aku yang tak puasa . Ohmaigad , sabar je lah tengok dorang makan . Excited pulak nak tunggu time berbuka . Ada bazar ramadhan nanti , aku dapat makan free sebab eomma jual kat tempat bazaar , hoho ! Nasi Beriani , bebeh ^^ Korang 'korang , raya nanti baju warna apa ? kalau aku , eomma cakap colour orange and kuning . Terang benderang lah nanti rumah orang , hee :) Okay , until here , chingus ^^ Nanti , aku sambung lagi merepek merapu meraban . Muah muah , HAHA !