Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Mary Had A Little Lamb

Assalamualaikum , everyones :)
Okay . Pagi tadi aku sahur then aku terus siap 'siap nak pergi sekolah . Niat di hati nak datang awal buat homework SN dgn Muni \ayat aku XD/ Tapi , aku lambat sikit , hee :) Kesian Muni , tunggu aku . Sampai je kat sekolah , teros grab kerusi and buat kerja SN . Lepastuh , kelas makin penuh . Then , Taiko aka Hidayah sampai . As a best friend , aku tegor dia , selalu aku panggil dia Taiko cos dia ganas lah jgk tapi aku terpanggil Tauke pulak . Teros jadi aku yang jadi bahan pagi tuh --" Tapi aku gelak jugak .Then , assembly . Habes assembly straight pergi Makmal SN . Cikgu bla bla bla kat depan . Then , dalam kelas mcm biasa , bising . Cikgu masok and bla bla bla \mcm lagu Kesha pulak/ Then , pergi surau solat zohor and ceramah . Part ceramah yang tak berapa aku suka , bored . So , aku main 'main dgn Muni and Bella . Macam budak kecik , kejap main tepuk 'tepuk tangan then main osom .Iffah pulak tak habes 'habes story pasal kahwin . Dia cakap kahwin tuh sweet . And my face was like #IMONLYTHIRTEENYEARSOLD . Then , balik . Muni balik dulu . Tinggal aku and Bella . Part dgn Bella tak boleh blah . Kitorang karaoke lagu Fiction kat pokok . Kesian daun jadi mic aku , Bahaha ! \anak sapa lah neh ?/ Pastuh , aku pon balik . Ohyeh , aku story macam keling ^^
I'm a Jester #MENARISORANGSORANG