Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Twinkle twinkle Little Star :)

Assalamualaikum , chingus :)
Hoit , aku nak story neh . Hari neh dia dapat result Science . Menangis dia tgk result , Muni pon nak nanges tgk dia \dia tuh aku lah . ekeke~/ Okay , result dia tersangatlah jahanam . First tgk markah , mcm nak tgk lagi sekali pon ada , tapi nanti sakit hati lah pulak . Then , masa nak masuk kelas , dia story lah pasal result dia kat sorang kawan dia neh . Dia cakap dia fail cos result mcm tutt :) Kawan dia ckp yang dia neh tak fail . Dia pon pelik . Dia pon tanya apsal tak fail pulak ? . Kawan dia cakap ' sebab aku tahu kau pandai . Dia froze lepas dgr ayat tuh . Whoa , Shazreen ! ayat kau buat aku touch lah ! seriouss , aku asyik ingat je apa yang kau cakap kat aku . Thanks for the advice :)
Okay , tuh cerita , pagi tadi punya . Now , cerita yang gempak pulak . Petang tuh , dia balik lambaaattt sangaaattt\panjangnya sangat kau XD/ Muni dan Bella sudah pulang ke rumah masing 'masing . So , dia lonely . Dia pon layan geng Najlaa and budak kelas lain . Time tuh , kereta Najlaa dah sampai . Najlaa pon salam 'salam dgn kitorang sambil bwk beg . Dia pandang je Najlaa masok kereta . Tiba 'tiba , Najlaa keluar balik and letak beg kat lantai . Dia pon pelik \apsal budak neh ?/ Then , Najlaa datang kat dia . Makin pelik lah dia neh . Dia tanya 'Kau apsal ?' 'Weh , aku salah kereta' Najlaa balas smbil cover muka . Tergelak 'gelak dia neh . Mcm tak ingat dunia . Najlaa ckp 'Tuh , baru kereta aku . Bye .' Adess , Najlaa 'Najlaa . Apelah kau neh -,-  Buat lawak je . Be careful , next time okay ? Okaylah , kamu , kamu dan kamu . Aku sudah habes story . Esok 'esok aku post lagi . #ANYEONGANDSAYONARA

Di sini saya ingin mengucapkan Saengil chukkahamnida Jang Geun Suk oppa . Thanks for making me one of the EELS . Saranghae oppaaa :DD