Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Our Memories Together..

Assalamualaikum , everyone :)
Hoi hoi , I'm back :) Okay , duduk diam 'diam . Aku ada banyak nak story neh . Now, flashback to 1 September . Tahu apa maksud dia ? Kalau tahu senyum , kalau tak tahu gelak . Actually , its Bella's birthday . Sorry wey aku tak ada apa benda nak kasi kau , peace kay ? Aku post kat blog dah kira  okay lah kan ? Anyway , Happy birthday , eomma :) 
p/s : Sidek ada wish kat kau tak ? Buahaha !
Now , kita ke depan sikit . 2 September , aku celebrate birthday aku dengan budak ayam , Haha . Rindu korang gila . Even tak semua geng kita datang , still appreciate korang . Suka gila perfume tuh , Sweetheart gituu XD Aww , we have so much time together on that day . Kalau ada masa , kita hang :D
Fact : I really enjoyed laughing and hugging with you all . Sayang korang ketat 'ketat .
Forward lagi , 3 September . Happy Birthday Park Tae Jun sayang XD Walaupun awak sudah 27 tahun , saya tetap akan jadi Taejunies #PELUKKUATKUAT Happy Birthday to Hyunseung jugak ! Omoo , kamu makin cantik :) I love your great dances and voice . 
Parktaejun ,hope we will always be a happy married and Hyunseung ,even you not my bias but I still support you
Last, 4 September . Tarikh keramat , Haha . Birthday gua , hadiah 'hadiah .Thanks Bella, nice pencilcase :) Sama dengan kau punya , suka >3< Aku tak tahu nak taip apa lagi , penatlah . 
  Wish our friendship will last forever...