Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
16 October 2009 .

 

Assalamualaikum, bloggers :)
Korang tahu apa maksud tarikh 16 Okt 2009 ? Its mean alot to B2ST and also us, B2UTY . Omoo, our boys have grown up well. I really proud of them. Still remember how I met B2ST. Maybe I'm a new B2UTY cos I know about them around 2010. First song , Mystery . First member, Yoseob. That time I only know Yoseob . 

Then, I saw Bad Girl MV at Hitz time tuh lah aku kenal Kikwang . Aku google B2ST . Aku try ingat nama 'nama dorang. Paling susah Junhyung dengan Doojoon . Muka lebih kurang je . But, I tried and now I know them well . Haha, entry B2ST buat aku menangis tiba 'tiba . Now, aku obses dengan B2ST . Okay, aku bahaya Haha. Penuh PC dengan gamba and lagu sampai rosak and kena betulkan . Alahai, B2ST . 

Dulu, bias aku Yoseob sebab dia je yang aku kenal . Now, Junhyung . Tak kesah lah pasal JunHara . Hara comel what ? Kfine, aku admit pada 2 Jun 2011 aku menangis pasal dorang . Jealous . Kesian Bella kena pujuk aku . But, I'm still trying to accept Hara . Okay, lupakan pasal tuh . Takpasal 'pasal ada yang melalak . Now, ayat untuk B2ST . Cewah, bajet mcm dorang faham jee . 

First of all , I'm really glad to be a B2UTY . Maybe I'm not a perfect B2UTY . Yelah, I never went to your concert . What can I do ? Its parent thing . I never buy your CD or album . I just have your poster. Itupun Epop bagi . Even korang taktahu aku exist but I always support you. No matter what you do . Aku suka korang buat muka comel 'comel . Aku menjerit macam orang gila tengok korang buat macam tuh. Doojoon, please take a good care of B2ST. Hyunseung, I love your eyes and you are so beautiful . Junhyung, even awak suka red and saya suka black, saya tetap sayang awak . Kikwang, aku like gila 'gila time kau senyum . Mata kau buka ke tak ? Yoseob, alolo meymey lah kau . Dongwoon, bila kau senyum . Aigoo, speechless aku tengok. Kesian kau asyik kena marah dengan Junhyung . No worries, nanti aku backup kau . Lastly, thankyou very much for eveything . You all really made my life full with happiness .

 
Happy #2ndB2STLYear B2ST !