Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Garagaragaru :)


Assalamualaikum.
Okay, semalam aku post pasal B2ST dengan penuh kasih sayang. Anyway, how's my new blog ? Too hideous. Tak apa saya faham. Mula 'mula nak buat red and black. Gabungan colour feveret aku dengan Junhyung. Tapi, aku tak jumpa red yang sesuai. Gila pulak aku. Tak percaya tanya Junhyung. Dia selalu duduk sebelah aku time aku online. Yelah, mana tahu aku curang XD Dia kata post semalam too sweet then aku dapat free hug (Y)

This week, aku exam. Tapi aku still rilek. Tak tahu kenapa, maybe aku dah gila sebab final exam still watlek. Pagi, Math 1 boleh tahanlah. Math 2 yang den tak gomar. Payah bebenor. Nasib cikgu ajar Kemahiran Meniru. Aku, Muni, Bella and Dayah tiru macam keling. Iffah dekat belakang watlek. Budak lelaki kabut macam tak pernah tiru. Ohyeah, aku banyak salah.

Petang, ada kelas Geo. OMG, aku tak faham apa cikgu cakap. Aku kat belakang make up, Muni and Dayah makan. Cikgu merepek apa entah, tiba 'tiba gerbang, gua and whatsoever. Tiba 'tiba hujan gila then Dayah story pasal hantu pulak. Boleh tahan takut story kau, Dayah. Bla, bla, bla mak aku sampai. The end.

Korang, esok copypaste lagi okay ? Muah kiri muah kanan if kita masuk kelas sama next year !