Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Sharing is Caring, everyone :)

 
Assalamualaikum, you alls :)
Aku bangun pukul 4.00, baca PAI hingga chapter 16. 5.00, tidur balik. 6.00, bangun, aku blur gila. Aku lupa apa yang aku baca. Then, pergi sekolah naik motor, broom 'broom. Sampai kelas, terus grab kerusi and duduk tempat Dayah. Dorang semua busy buat revision PAI. Perhimpunan bla, bla, bla. 

Exam PAI start. Soalan pertama aku dah goyang. Lain yang aku baca, lain pulak yang keluar. Tapi, aku kan pandai so skip soalan 2. Banyak lah juga kosong. Aku try buat lagi, boleh lah. Kabut gila kitorang, masa nak habis, banyak lagi kosong. Aku macam orang gila, bisik sana 'bisik sini. Enam orang komplot. Adess, lawak gila. 

Sivik, cikgu minta kertas khidmat masyarakat. Cikgu kata kertas dah jadi belacan. Alolo, cikgu macam tak tahu je siblings aku gangster 'gangster. Koyak sana 'koyak sini. Exam start pukul 11.35 tapi aku siap jawab 11.50. Senang tuh boleh lah. Disebabkan aku siap awal, so aku buka buku GEO buat revision. Time revision lagi aku suka. Macam biasa, Dayah bahan utama aku dengan Muni. 

Then, Geo start. This time kurang bisik 'bisik. Then, habis paper. Kitorang lepak kelas, check jawapan kat buku Muni. Soalan sama gila. Bella buat lawak, ada ke patut gajah letak kat Sepilok ? Apakah ? Lepak dengan Bella dekat wakaf, gossip 'gossip. Bella balik, lepak dengan Dayah pula. Kitorang makan ice cream together - gether.

Oit, aku tergugat tengok B2ST nyanyi Again & Again. Agaga :">