Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Everytime You Laugh Or Smile I Just Fall For You More


Assalamualaikum (:
Okay aku penat gila. Rasa macam nak tidur. Sekarang semua orang tengah busy dengan Greyson Chance. Asal boleh nak buat hashtag dekat twitter Haha. Semalam aku tengok AIM 18 kat rumah makcik aku. Then mom suruh balik tepat 'tepat GC nak keluar and I was like 'oh mom, few minutes more please' dan dia menunjukkan aku-kata-balik- look. Tapi bila masuk kereta aku bersyukur pulak cos dengar lagu Fiction on air. And semalam aku edit two blog. Diorang kata nice. Aww, maceh awokk :') Lately, I keep dreamming strange things. Latest, aku mimpi gempa bumi then aku separated dengan parents. Jumpa strangers from nowhere. Tiba 'tiba ada UKiss. And I was like ' what was that ?' . Turun, makan and enjoy my holiday with Mr Comp. Saya sayang awak *flying kiss* Last week, aku menangis. Kau lah neh Bella. Kau cakap pasal dia terus aku ingat. Aishh, apsal lah aku boleh suka kau , Dude ? I'm not supposed to like you or love you. Grr, tahun depan pastikan kau pindah tempat lain. Somewhere that I can't see you, get it ? Nanti school holiday, aku plan nak tengok variety shows. Such as Teen Top - Making The Artist , BaBa B1A4 and many more. Drama pon banyak yang aku nak habeskan. Did you see anything different on my blog ? Completely transfrom to red. Why ? Because of tett Haha. Aku seorang sahaja yang tahu. Kfine aku tak pandai tulis panjang 'panjang macam karangan BM. *Thats why I got B (Y)* Last, I want to say good luck for all SPM candidates. Tomorrow is the big day, right ?