Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
You Are Original And Cannot Be Replaced At All

 
Be quite, Joker is rapping
Assalamualaikum, guys (:
Oh, its November. I can't wait for school holidays. Must make What-To-Do list Haha. Anyway, aku nak story pasal someone special. Sorry lambat bagi hadiah on your birthday, babe. Look, I'm busy with homeworks and school. Hope you understand (: 
Amirah Arifah Kamil Rafizan. Yeah, masa aku kawan dengan kau, aku fikir kau keling salah planet. I'm totally burst my laugh when you're around. Kita rapat gila nak mati. Rahsia kau rahsia aku. Your tears are mine and my laugh are yours. We through alot of things together with Ijat. Kau menangis tentang subjek BI, aku menangis pasal subjek Science. Thanks doh take care pasal aku. Aku selalu menangis kan ? Jatuh tangga menangis, result teruk menangis, gaduh dengan mom pon menangis. Aku memang suka menangis sebab nanti kau jugak yang pujuk aku Heee :D 

Ingat tak kita selalu pakai stoking then jalan satu sekolah ? Sengal sahaja, stoking gambar kartun and colourful. Mentang 'mentang kita senior, kita buli budak 'budak kan ? Kau rasa cikgu shut comel lagi tak ? Kita selalu tunggu dia kat makmal ICT. Sometimes, teka 'teka motor dia yang mana. Kita merepek pasal dia. Mula 'mula, berebut pakai helmet dia until kita kejar dia pakai helmet. Panjang gila kita merepek. Kita pon selalu lepak kat pondok. Tunggu cikgu shut keluar dari tadika, lama sangat kita pon main teka 'teka kasut dia. Dah macam rutin, selalu duduk situ. Sampai kena halau dengan cikgu jerawat Haha. Pernah tuh kau tangkap gambar dengan dia kan ? Aku capture. Dia malu nak tangkap gambar sorang 'sorang sampai cubit kawan dia. Kita pon pernah gaduh dengan Eeija sebab dia panggil cikgu abang. Jealous gitu, Hikhok. 
Semua cikgu kita kutuk, panggil cikgu akaklah apelah. Aku selalu story kat kau masalah aku dengan family. Kau selalu dengar even sometimes aku neh merepek. Last year, kita gaduh kan ? Aku tak tahu nak pilih siapa nak ganti aku menari. Kau nak Bebi tapi aku nak Mimi. Dua 'dua keras kepala. Last 'last aku yang menang, ekeke. Time birthday kau last year, aku planned dengan budak 'budak ayam celebrate birthday kau. Tapi kau tak ada. Pelik kan ? Cake ada, air and snack semua ada tapi birthday girl tak ada. Sedih jugak. Then, kitorang record a video for you. Lawak je. Cake aku keras sebab aku simpan kat fridge atas. Diorang semua complaint cake keras tapi licin jugak. 
Last jumpa kau time birthday aku. Serious, story kau kat PD buat aku takut. Aku akan try buat apa kau suruh. Once again, thanks ingatkan aku pasal lima tuh. Thanks to God , I met you. Last, even birthday kau dah lepas happy birthday Meeya. 
I pray for your happiness. You know, if you need someone I'm always behind you. Muah 'muah and a big hug for you.