Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
As Soon You Stop Wanting Something, You Get It


//asalamulaikum, semua ^^ As you all know, school holiday are almost end. Who's excited for school ? *bunyi cengkerik* Hoho, aku tak sukalah sekolah, lagi 'lagi hari Isnin. Urgh, hate assembly --" Kalau aku, hari pertama persekolahan, malam tuh dah ready kasut baru, baju baru, beg baru asal boleh semua nak barulah kan, haha. Tapi, esoknya aku sampai lambat. And the first day of school was ruined. Terus tak ada mood. Then, first week mesti nak study betul 'betul, dah aimed nak 9A for exam. LOL, jangan tertipu pulak first week sahaja bersemangat, second week and seterusnya dah lemau. Kata homework banyaklah, tak cukup tidurlah, cikgu dengkilah and so on. Yeah, memang fact aku. Mom tak habis 'habis dengan asrama. Aku watlek sahaja, mom yang beria 'ria. Siap buat what-to-buy list pulak tuh. Asrama entah dapat ke tak --" Anyway, hari neh aku dah beli barang sekolah, tinggal buku sekolah sahaja. Yana-ah, nanti kita beli sama 'sama, araso ? Better kau cakap ye kalau tak aku tak jaga tempat kau . And lastly, congrats to those who got 9A / 8A's for PMR. Buat kenduri besar 'besaranlah nanti *tolakkeningsebanyakduakali* And yang tak dapat tuh, don't be sad. SPM ada maa~ *ayat lama* Bla , bla , bla aku nak sambung tengok MTV The Wanted B2ST .Korang layanlah video Kiseob neh.