Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Dear Crush, I'm Exist


//asalamualaikum. Hari ini mood aku baik sangat 'sangat. Macam nak hug dekt semua orang LOL. Mesti korang tertanya 'tanya kenapa tetiba aku menggila malam 'malam ini ? Thanks to Allah, I've got 100+ followers. Haha lambatnya aku dapat followers kan ? Takpe, acalkan titew apat, hikhik. Ayat macam nak high-five kat muka sahaja XD Korang nak tahu ke siapa orang bertuah itu ? Takpayah lah ekk ? Cehcehceh, gedik pula aku hari ini Haha //pukul orang sebelah sampai orang itu terjatuh Fine 'fine, aku beritahu .
Its Fara :D Blog dia tak ada shoutbox, so aku just inform dekat sini live Haha.

Fara, terimakasih menjadi follower ke 100 :) So, what is your request ? Just inform me at my shoutmix, okay ?

Yang lain, takapa 'takapa. Jangan sedih 'sedih. Eh eh, jangan terjun bangunan ! Lol, apa aku merepek ini -,- Anyway, I'm waiting for the next 100 follower. Good luck ;') Aku buat skin kedua juga. Cepat sahaja. Semalam aku post. As usual, terimakasih kepada yang memberi basecode *bow* Kalau korang nak view, tengok page Tutorial aku. Just scroll down, nanti jumpa lettew :")