Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Happy 23rd Birthday Yong Junhyung #HappyJokerDay


//asalamualaikum, kamu 'kamu.
Yeah, finally hari yang ditunggu 'tunggu telah tiba. Lama kot aku tunggu since bulan berapa entah. Tahu tak aku eksaited gila sampai lompat 'lompat ? Mom fikir aku gila. Yeah, thats right, mommah. Birthday ultimate bias aku, mesti mahu eksaited maa ~ Fine, nih entri kedua yang buat aku eksaited. First, masa B2ST's anniversary.
SAENGILCHUKKAHAMNIDA YONG JUNHYUNG OPPA 
Hehe, cuba teka apa yang akan saya post ? Bagus, awak betul. Hari ini harijadi Joker saya. Lol, Joker saya. Baiklah, Joker kita ^^ Yeay, saya sudah tweet harijadi dia menggunakan tag #HappyJokerDay. Awak semua patut buat juga, biar hashtag itu menjadi WWTT, harhar. Sejak bila saya gelak gedik neh ? Harhar, maaf saya buat lagi sekali. Lol, lagu Britney Spears. Saya rasa entri akan menjadi agak panjang, hehe.


Tepat pukul 11.20 , saya tweet harijadi dia. First taim saya mention diaa. Untuk entri neh, saya akan ceritakan detik 'detik terindah kami. Nak baldi tak ? Haha. Saya kenal dia melalui Youtube. B2STperformed lagu Mystery. Dan saat dan ketika itu, saya terpaku, tergamam dan mulut saya macam :O . Siapakah dia ? Bergayanya dia :D dan sejak itulah saya menjadi Jester ^^ Lol, tak adalah hebat sangat cerita saya. Aku masih ingat, 2 Jun 2011. Aku menangis macam tak cukup satu baldi. Memang merah mata aku. Semuanya pasal Hara. Ahh, sampai sekarang masih tak dapat menerima JunHara. Susahlah, awak. Nak tengok Invicible Youth pon terganggu. Kalau orang sebut Hara / Kara, aku akan memandangnya dengan mata tajam, Haha. Aku tak suka cakap pasal tuh.

When I'm married, I would build a house in a small village, away from air pollution. I live there with my wife and my children happyly and peacefully 
Err, disebabkan aku nih bukan peminat yang berduit dan parents semestinya menghalang niat suci dan murni aku nak bagi hadiah untuk Yonggun .... so aku buat skin untuk dia. Kalau korang view, memang nampak biasa sahaja. Mesti korang cakap ' Eleh, takat neh, aku pon boleh buat. Hujung jari jelah ' , LOL. But serious , it took me forever to think. What should I do ? That question always wandering around my mind.


Aku ingat nak buat gif untuk dia. Tapi aku kan cetek pengetahun. so aku lupakan and buat skin. Yeah, kalau korang nak view, just tengok dekat tutorial section ^^ Anyway, itu sahaja yang aku buat. Aku tak ada hadiah awsome nak bagi kat dia. Y___________Y