Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Baby You Light Up My World Like Nobody Else


Assalamualaikum. Mesti korang pelik tiba 'tiba aku post, haha. Ekceli, aku kesian tengok blog aku. One week tak ada post. Firstly, I thought nak buat homework. Tapi nak buat macam mana kan, peluang depan mata. PC neh tak ada siapa yang guna. Baik aku rembat dulu. Ok, since last week many things happened. Some of the days were great and some are shits -,- A night before school start, aku boleh pula terlupa how to iron my headscarf. Lewls aku try balik, jadilah jugak. Pagi tadi, aku datang awal gila. Before 6.45 ,bagus tak ? Orang first wey. Time aku datang, a bit awkward lah cos I'm forever alone dekat corner belakang kan. Aku neh jenis yang suka buat barang orang macam hak aku. Aku buat tuh dekat orang yang aku rapat sahaja. Contoh, Jiha. Dia chill sahaja aku ambil pen magic colours dia. Testpad dia pon jadi mangsa aku, haha. For the time being, aku paling rapat dengan nenek Jiha. Dia tak habis 'habis dengan Commander Jong Kook. Boleh minta aku print gambar JK lagi. Untunglah, dapat tengok RM. Aku tengok sampai episode 3 sahaja. Nak tengok tapi malas. Dekat youtube tak complete. Eng sub pon tak ada. Diorang tak tengok RM kee ? 

Dah , jangan tengok lama 'lama. lmao, just joking. Well, I'm a new directioner :3 First song, One thing. Yeah, aku memang dah tahu pasal diorang lama. Just time tuh, aku pandang sebelah mata sahaja, lol. Then, aku macam biasalah check blogskin aku. Then, aku view skin neh [ aku dah lupa skin yang mana (Y) ] Then, aku dengar lagu One Thing. Terus search dekat Youtube. Then, second song Gotta be you. Now, mah favourite is More than this. Like my blog's song, hehehe :) First bias is the carrot man, lmao. Aku start kenal Louis dekat weheartit. Aku search cute boy [ masa tuh tak ada kerja, jadi pervert sementara :"> ] Then, nampak Louis pegang carrot. And I was like ' Eee, comel gila. ' Then, tengok nama - Louis Tomlinson<3 Tapi sekarang aku dah tukar baru. Aku bagi clue lah. Orang yang selalu nyanyi first. Tett, tipulah. Tuh Jiha punya, haha. Dalam lagu What Makes You Beautiful. Part dia -->
I don't know why, you're being shy
And look away when I look into your eyes
Aku blushing sorang 'sorang bila dengar ayat tuh. [ ada pengalaman ] Soo, korang boleh tekakan ? Orang first dapat gula 'gula. Siapa cepat dia dapat, lewls. Oh k guys, till here. Almost 11, and gotta sleep. Nak jadi budak paling awal lagi, haha :D