Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Don't Stop When You Are Tired Stop When You Are Done


Assalamualaikum, readers. I'm back ! Excited tak ? Thanks to those who followed me. Really appreciate it. //kemain speaking . Anyway, aku pergi vacation dekat JB. This time aku tak shopping. Just jalan 'jalan. Bosan derr -,- Tak ada yang interesting pun. Aku cuti satu minggu. Jeles tak jeles tak ? Hiii, saya gedikk malam 'malam neh. Ehem ehem, nak story neh. Breaking news kata Muni. lmao. *exhale inhale* Hari tuh, aku mimpi tahu. Sweeeeeeet sangaaaaaatttt :"> Aku tak tahu siapa orang tuh, muka dia pon aku tak nampak. But, kitorang rapat nak matii. Nama dia A. lol, rahsiaa :) Then aku bangun. Pastuh tidur balik try mimpi balik tapi aku gantikan dengan Dongwoon hewhew. Dah tutup pasal mimpi tuh, malulah. lmao. Eh eh, awak awak dan awak. Mehlah rosakkan button mention sama 'sama. Saya memang foreveralone dekat twitter ^^ https://twitter.com/#!/wannyexham <--- mention sahaja, jangan malu 'malu. 

Sorry entry macam ............ Tak tahu nak post apa (Y)