Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
I Can Forgive But Never Forget


Assalamualaikum. First Saturday of 2012. Lama aku menantikan cuti sekolah. Kerja sekolah tak banyak just susah. Especially Math. Aku benci soalan ayat. Nombor senang sikit. Hari neh, aku tak pergi mana 'mana. Bosan -,- Semalam aku tengok Music Bank. Aku tunggu Teen Top. Eksaited kemain sampai tersedak air. lmao.  Mom nag kat aku. Kat sekolah, ada budak story pasal asal usul Kpop. Amboii, buat cerita sendiri kau, ek ? Aku and Amal buat muka bengang. Lupakan dia, tak pasal 'pasal aku buat entry mencarut nanti. lol. Mal, mal thanks tahu belanja aku semalam. Ekceli, aku gurau sahaja. Kau pun percaya cakap budak tiga suku neh, haha. Hikhik, saya gedik, lololo~ Yana, pastikan kau dah siap homework BI. Aku nak pinjam. Tak ada idea wey. Cari dekat Google pon tak jumpa. Boleh kan kan ? Lepak dekat kelas. Amal cerita pasal adik dia mengigau. Gelak sampai nak terkencing. Muka kau tak boleh blah. Nanti kita story lagi. Kbaii (Y)