Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
If You Like Him, Tell Him Because He Won't Wait Forever


Assalamualaikum, you olls. Malam neh memang forever alone. Nak layan Rajalawak, macam tak best sahaja. MC sahaja bestt. Pagi tadi, kemain eksaited nak pergi sekolah. Mana taknyaa, nak cuti sekolah. Dua hari memang cukup berharga untuk orang macam aku. Twitter, lama aku tak bukak. Bosan sahaja TL. Pfftt, memang hidup aku bosanlah kan. Kat kelas aku seorang sahaja yang merepek, meraban apa semua tuhlah. Budak kelas aku sabar sahaja layan budak gila aka aku. Thanks korang, memahami. Yana, next week kau raba 'raba lagi. Aku potong tangan kau. Amaran bahaya neh. Aku pula jadi mangsa kau. Eee, nauzubillah. Tak pasal 'pasal Jihah pikir lain. lol. Amal, bila kau nak belanja aku lagi hah ? Kau hutang aku ice cream tahu. Dengan Yana sekali.haha. Cikgu tak masuk kelas memang Partyrockanthem lahkan. HAHA jadi pirate. Mana tahu mata dia sakit.

Korang dah tengok belum Its War ? Belum ? Pergi cari sendiri. Malas nak search sekarang. Tadi tengok kat MuBank, aku fangirling. Jerit sampai dah tak ada suara. Kena guna bahasa isyarat. rofl. Macam orang bisu pula. Aku tengok MV sampai nangis 'nangis. Part yang tak boleh blah, Joon shot himself. Boleh pula peluru tuh, pusing ke arah Joon. Mula 'mula nak gelak, tapi dorang berlakon macam real sahaja, ternangis pulak. Aku menjiwai betul MV tuh. Lagi 'lagi ada eng sub kat bawah tuh. Sekarang bias aku kat MBLAQ tambah seorang. Thunder, Joon and Mir. Comel pula aku tengok Mir. *sengih sorang sorang* Aku tersuka dia time aku tengok dia dekat Idol Athletic Championship. Time dia perform tadi, aku pandang sahaja dia. Mata dia menusuk bhaii. Malulah dia pandang macam tuh *tutup muka guna bantal* Time balik tadi, aku story 'story dengan Bella. Tetiba, omma hon hon dekat kitorang. Terkejut masing'masing. Omma, memang nak aku ada heartattack ke ? lmao. Sebelum aku merepek lebih jauh, better aku off. Take note, I only update on weekend. Thankyou ^^