Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
I Talk To You In My Head All The Time.

Assalamualaikum. Oyeah, aku update blog hari ini. Tak ada idea pun. Sahaja menggedik. Homeworks banyak tak siap. Tadi baru nak buat but tinggal bawah meja. Awesome :) Esok baru sibuk nak buat, padan muka kauu. Pagi tadi, aku datang macam biasa. Okay, bukan orang first T^T Tetiba budak asrama suruh tampal something dekat badge and nametag. Aku baca Aishiteru Rasulullah & Habibulah. Budak kelas lain kata nama aku Habibulah. Yeah, lawak lah tu. Then, semua turun padang. Kitorang nak sambut Maulidur Rasul. Budak sekolah agama (y) Selawat banyak'banyak then parade. Pusing satu sekolah sahaja. Tapi penat lah juga. Then, masuk dewan. Bla bla bla, contest banner tercantik diumumkan. Tapi kelas aku tak menang. Tahu sangat --" Ustaz, y me no win win ? Penat saya colour banner tuh. Pastuh, kitorang naik kelas. Cikgu tak ada, buat party liar. Kelas kitorang first time senyap, donno why. Aku lepak sebelah, diorang semua gelabah tengok dslr Muni. Apakah ? Balik tu ada usrah, gelak 'gelak then balik. 


This is my fanfic poster. Berapa jam aku menghadap comp neh. Thanks to Nana unnie for your tutorial. Penat aku tengok tuto. One by one step aku ikut. Nak cari gambar yang sesuai. Berapa kali aku tukar gambar. Aku stress lah juga buat. Ada rasa nak menangis sikit. Nak cari title lagi. Thanks to Bella too. Pening layan aku kan ? hahaha. Kau yang pilih tajuk tuh. Aku tengok poster tuh lama 'lama, cantik pula. lmao.