Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Life Is Rough So You Gotta Be Tough


Assalamualaikum, korang. Actually, aku tak tahu nak type apa. Memang niat di hati nak delete blog neh. Saya budak yang malas (y) Since aku balik dari Langkawi, aku sakit. Aku rasa macam nak demam sahaja. Asyik batuk and selesema [ betul ke aku eja ? ] Rimas tau tak. Hari ini aku kena datang sekolah. Ikutkan hati nak sahaja aku tidur balik. Malas nak gosok tudung. Tudung besaarr -,- Ada maid pun tak guna. Dia tak reti gosok tudung aku. Oh oh, kau nak tau Superman aku kena rampas. LOL. Aku dulu crush dengan dia. Remember AA ? Yeah, superman. Takpelah, kau nak dia kan ? HSNM, ambil lah. IDC. Yeah :D Aku dah ada Dongwoon

Pagi tadi, memang daebak lah kan. Budak lelaki ada rentas desa. Perempuan kena senamrobik what so ever tuh. Kakak tuh beria nak ajar kitorang. Aku and Muni macam biasa, drop akak-akak tuh. Haha. Lagu tak boleh blah [ Miley Cyrus-Hoedown Throwdown ] Aku bukan buat pun, gelak-gelak sahaja lebih. Then, naik kelas. Mula-mula tuh, lepak dengan diorang. Pastuh, baru kemas kelas. 

Kemain penat nak kemas kelas. Nak buat banner lagi [ Aishiteru Rasullah ] Hope menanglah, penat kitorang buat. Kotor tudung & tangan aku -,- Amal tak habis-habis nak conteng tangan aku. Penat aku basuh. Time color-colour banner tuh, tetiba perut aku berbunyi. Aku, Bella & Muni turun. Pergi gerai and beli sosej pelik plus air yang tak berapa nak manis. Nak buat macam mana, itu sahaja yang ada. Nasib murah.

Lepas makan, semua pergi dewan. Ada penyampaian hadiah for cross country. Bella bangga AK dapat nombor 2. Aku dengan Muni gelabah. Haha. Rumah Merah nombor 3. Nevermind, Saidina Abu Bakar you'll get your golds one day [ grammar macam apa sahaja -,- ]

 

Jyeah, fanfic aku diatas :B The title sucks --" Aku tak tahu nak letak apa. Aku tahu banya typo tapi malas nak edit balik. Pandai-pandai lah korang baca. Poster pun tak siap lagi. Seriously, NO IDEA. Totally blank.