Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
My Nightmares Are Usually About Losing You


Assalamualaikum. Sorry for the long no updates. Okayy, school sucks. Got many homeworks and I'm too lazy to do. Yeah, I will just copy Jiha's. On Friday, Muni sleepover at my house. At first, its was quite awkward. Especially when it comes to sleep together. Hahaha. Yesterday, aku online facebook. Muni just sit beside me while eating kerepek pisang. Kitorang berebut keyboard. Habis facebook aku. Mesti diorang ingat aku gila. Then then, I really love yesterday. Superman layan aku semalam. Butterflies in my stomach. Can't stop smiling. Jiha, ingat promise kau. Nak satukan kitorang, ahahah. Budak form 2 semua menggila dekat group F2. Starts with Hazim. Aku pun join last 'last semua merepek. Skype pun tak boleh blah. Muni and aku bising. Bella sabar sahaja, Jiha yang membebel. Last night, tengok Running Man dengan Jiha through Skype. Bangang sahaja. Then then, Jiha story pasal AS dekat aku. Sweet gila korang. Tiba 'tiba aku teringat Superman. Eh eh, malu lah bila ingat. Bella tak habis 'habis chill - chill dekat aku. 


Sorry tak jelas. Aku malas nak sharp kan. Masa mula 'mula dapat, aku agak blurr. Posman tuh tanya nama aku. Aku pun nod. I thought that was Dad or Mom's. But, I saw my name on it. I peeked and I saw B2ST. Screamming like in Hell you know. Muni terkejut tetiba aku jerit. Then, semua gelabah nak buka. Time tuh rasa nak menangis pula. Muni ingat ada secret admire kasi but aku yang order. Then, mula lah nak tayang dekat muka buku. lol. 

Okay, kitorang menggila dekat rumah aku. Tahu tak nak ambil gambar punya susah. Sampai dua camera. Sengal sahaja, adik aku capture. Macam dekat studio. Tergelak 'gelak tangkap gambar. Edit lagi. Sampai malam kitorang edit. lol. Then, Muni balik tapi tertinggal scarf dia --"

Bella, please don't be jealous. Next time, we'll make a great treasures.