Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Because You Made My Heart Race

Assalamualaikum, readers. So, macam mana dengan holidays korang ? Fun ? Bored ? Or just the same ? Well, its Tuesday here aand I'm still don't know what to do. First, aku dah rancang nak tengok Hello Baby MBLAQ. Aku still episode 3, ahahah. Ahad malam, aku skype dengan Jongkook. Macam orang gila doh. Dialah. Sejuk bagai semua tuh. Kakak dia pun, bising dekat sebelah. Ahahah, Kook takut tengok Kum Kum. Menjerit, lol. Lawak sahaja. Then, kitorang merepek meraban dekat skype. Semalam aku bangun lambat, ahahah. Macam tak biasa pula. Then, aku terkejut tengok Secret Garden dekat astro Prima. Tapi, aku malas nak tengok. Semalam tengok episode 1 sahaja. I thought wanna continue episode 2 tapi omma sibuk nak tengok On Air --"

I ship them now, hehe ^^ Haters back off (Y)

Malam, aku tengok Dream High 2. Oyeahh, aku sangat tak suka Rian =,= Dia semakin annoying. Kalau dia buat macam tuh lagi, entah-entah aku tak suka Jiyeon terus, lol jkjk. Dari episode first aku pun tak suka JB. Diorang kata dia comel, hot bagai. Urghh, bagi aku tak. Lagi comel Siu. Ahahah. Aku tak tahu kenapa. Myb dia blonde. Lol, tak ada kene mengena dgn rambut dia. Tapi, lately since dia kejar Haesong aku macam "Go for it, JB ! JB fighting !" Okayy, aku terlebih semangat. Tak payah nak buat muka annoying tuh. Then then, Yujin gila hott ! Aku fangirling soran-sorang bila nampak Yujin. Omoo, aku suka bila dia senyum. Macam Kikwang ; eye smiles.  Tapi Yujin asyik dengan Rian and I'm shoo mad. Wae Lian ? Wae ? T^T But then, JB too cute for Haesong, alolo. Ahahah, okay stop all the fangirling. Save it for tonight. Muahahah. 
After Dream High 2 over, I'm still not sleeping. You Mad ? Stay Mad :D
Aku tengok filem hantu Hong Kong. Well, its not really ghost story. Its comedian plus romantic. This is shoo my favourite Hong Kong's movie ; Nine girls and one ghost. Omg, I can't get rid of my mind. Marco, y u so romantic ? I cried on the ending. Seriously, cerita Hong Kong pun aku boleh touching-touching. tsk tsk tsk. Last word from Marco to Kaka ; I Love You. Aww >.<  I can't forget all the romantic scenes. Ahahah. Gotta go. Kbai, muah muah.