Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Please Don't Be In Love With Someone Else

Assalamualaikum, people. Aku nak buat satu pengakuan berani mati neh. Nak tahu tak ? Aku benci Math. Ohh, whyy ? T^T Subject tuh mencacatkan buku rekod aku. Yang peliknya, Geografi yang aku tak study pun boleh lulus. Math, aku study mcm orang gila, tapi result aku .. -,- Bengang shj. Then then, BI aku A. Yeay ! lol. Aku baru nak bangga, budak paling tinggi dalam kelas. Tapi freak tuh pun sama --" Kawan kau, Yana. Tapi aku bersyukurlah dapat A even 3 sahaja. Aku aim 4 atau 5. But then, aku macam ; takpelah. sama dengan Spongebob. Awesome lah tuh :3 Okay, to be honest, aku tak ada mood nak update. Shits happened this week. Especially, this morning. Urghh, rasa macam nak mencarut shj. Tapi aku budak baik, lol. Nasib baik hari Jumaat. Pasal BM, aku malas nak cakap. Aku bengang yang teramat. Almost crying tadi. Yelah cikgu, saya takkan melepaskan batuk di tangga. Dayah, thanks tahu pasal Spongebob tuh. Hilang marah aku pasal haritu. Ahahah, 264. Even tak sama, redha sahajalah. Farhanah tadi gila desperate nak tau siapa 'dia'. Hahahah, sorry dude. Its private. Tunggu kitorang official, nanti aku bagi kad undangan.  


Born To Beat. Nama pun dah awesome kan ? Ahahah. Group baru, bias pun baru. lalala ~ Minhyuk aku punya ^^v Lagu diorang boleh tahan awesome. Harap B2ST tak tergugat, lol. Sorry to say but some of BtoB's members look like B2ST. Then the maknae look like Sungjong's Infinite. Okay, chill -chill . Just my opinion, jangan nak bashing aku. Stay peace :"> Shinee is back ! Comel shj Key speaking. Part diorang sebut ' Shinee is back ' lagi kelakar. Jonghyun sebut laju. lol Aku suka rambut Taemin masa dia menari Stranger. Onew comel dengan style mushroom, ahahah. Oh, fanfic maybe aku akan publish Ahad or Isnin. Aku mcm orang gila cari idea. Pernah aku terfikir nak buat Momo mati hewhew. Tapi aku baik, so aku buat dia hilang sahaja. Pandai-pandailah, Minhee dengan Dongwoon cari harharhar. Freebies aku akan update after aku publish fanfic. Aku tak tahu nak buat freebies apa dah. Yelah, korang semua dah pandai buat kan ? Guna photoscape lah, photoshop cs3, cs4 cs5 dan macam-macam cs lah kan. Sekarang aku lepak dengan budak tumblr. Mentang-mentang dah pandai buat gif lol. Tapi aku buat gif guna photoscape sahaja. Aku tak pandai guna adobe photoshop. I think thats all for now. Malam ni nak skype, ahahah.