Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
#3


Assalamualaikum. Lama tak dengar saya membebel kan ? Puii, macam orang baca sahajakan ? Ahahaha, saya memang suka cakap sorang-sorang. Best :D Malam ni saya nak buat pengunguman [ betul ke eja ni ? Lantaklah ] Next week saya kahwin. Oyeah oyeah. Jemputlah datang kenduri ye ? 27 ni. Lol, kan dah merepek. Sebenarnya, saya dah ada anak. Harharhar, lawak latu --" Kfine, saya serious. Jeng jeng jeng. Minggu depan saya exam. Saya memang sukalah kalau ada periksa ni. Saya datang sekolah sebab ada examlah. Kalau salah, memang ada banyak pembetulan. Tu lagi saya suka. Love much gituu. Ahahah, banyak lagi yang saya tak study. Busy memanjang. Sekarang bukan sebab Twitter, dan semestinya bukan sebab belajar. Tapi bolehla belajar tapi yang pentingnya sebab Tumblr. Macam penagih dadah saya ni. Setiap hari, kalau tak buka, mesti meracau, menggila sorang-sorang. Tumblr pun awwsome tak terkata sebab saya asyik reblog je. Boleh reblog banyak-banyak gambar Tao. Awwwww, panda omeyy gilaaa. Ish, better saya stop fangirling. Eh sebenarnya nak buat short entry tapi terpanjang pula. Eh bila masa pula guna saya ni ? eh malasla nak belajar. Eh exam nak dekat. eh cepat belajar lah. eh lagu kosong memang kosong kan ? Eh bosanlah. Eh pergi belajar lah. Eh banyaknya 'Eh'. Eh tertambah lagi satu 'Eh'. Eh eh eh.