Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
#5

Halloo laling-laling semua, saya kembali mengupdate. Haish, busy study lah bro. Hari-hari baca buku, lama-lama boleh gila aku. Keh aku tipu, aku bukannya belajar pun, bosanlah belajar kan kan kan ? Tipulah kalau kau suka study, aku pun tak suka. Tapi nak A, betul tak ? HAHAHAHAHAHAHAHAHA aku pun. Actually, aku post ni saja-saja tak ada yang speshool pun. Aku pun tengah bosan then aku malas nak tweet sebab kalau hari hari aku tweet nanti orang marah sebab asyik twitcon aku je yang menyemak dekat timeline mereka kesian aku nanti kena marah then nama aku jadi TTWW then semua orang tanya who's wannyomeyy ? who's that girl ? kenapa tetiba nama dia ? why why why ? Kehh aku dah start merepek, sila lempang tangan aku. Ada ke orang lempang tangan ? *tolak kening sebelah* 

Kesian dekat tv. Dia rindu aku sebab aku asyik layan PC je. Alololo, nanti pukul 5 caye datang keh ? Takmo cedih-cedih. #ApeKes Tak sabar nak tunggu holidays. Well, memandangkan aku tak hang out dan sememangnya tak boleh and I dont know why. Nak habiskan Hello Baby MBLAQ. Sangat rindu akan Dayoungie , Leo and Lauren. Then habiskan MTA Nu'est. Lama tak tengok Ren. Last aku tengok Baekho gives him piggy ride, comel keh comel. Aku jerit jerit, ahahaha. Then aku nak habiskan 3 novels. Cepatlah cuti, cepatlah. 

Patutnya aku post pukul 2 tapi aku asyik stop sebab tengok MVs. Sedih tengok MV Hello - Huhgak. Ingat tak yang aku kata nak lupakan Junhyung then Dongwoon is my new bias ? Thats never gonna work. Susah bro nak lupakan bias pertama. Too many memories. Aku dah cakap tak nak nangis tengok mv tu tapi still the tears stream down. Lagi-lagi bila the bad guy stabbed Junhyung, kwangja keh. Hati saya terluka, tergores dan menusuk tengok diorang pukul dia. Tapikan lelaki yang lagi satu tu pun handsome, aku suka part muka dia penuh dengan darah, swag keh. 

Then aku tengok hampir semua mv TARA, tak tahu kenapa. Jiyeon as usual comel selalu. Then aku cabar diri aku tengok mv KARA but still aku tak suka dia. Dulu aku suka je lagu Jumping, tapi sekarang ..... Then aku tengok mv I Remember. Sedap suara Yoseob and semestinya Yongguk pandai rap. Aku suka dengar suara dia rap. Cool je. Then baru aku perasan lelaki dalam mv tu budak Dream High 2. Patutlah macam kenal je. Ahahaha, mv tu berjaya buat aku menangis. Tahniah tahniah. Then mv Whenever You Play That Song pun berjaya jugak. Tak nak kalah, suara Huhgak memang *speechless* LE pun dah pandai rap even cara dia berlakon macam haram jee. Yong Seungho pun comel, suka dia berlakon. 

Pandai aku buat analisis, lol. Now lagu Whenever you play that song stuck dalam kepala aku. Rasa macam nak buat lagu blog tapi malas sangat nak tukar, ahahaha. Keh eveliwan i nak tengok MuBank, nak fangirling. Parents tak ada, memang macam ni. K toodles :*